Administratívno-klientsky pracovník

Senica, Senica, Trnavský kraj, Slovensko
Administratívno-klientsky pracovník

Hľadáme mladých a šikovných ľudí, ktorým nechýba chuť učiť sa a získavať nové skúsenosti.

Náplň práce:
-komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
-práca s PC (Excel, Word, PowerPoint, Zoom a interný systém)
-analýza trhu a kontrola vzniknutých riešení
-vyjednávanie podmienok pre klienta

Výhody:
-flexibilný pracovný čas
-garantovaný kariérny postup
-kompletný zaškolovací systém
-prax nie je potrebná, všetko potrebné Vás naučíme
-vhodné pre Ukrajincov, Srbov
-vhodné aj popri práci
-možnosť pracovať popri škole alebo materskej dovolenke

Požiadavky:
-bezúhonnosť
-samostatnosť
-príjemné vystupovanie
-komunikatívnosť

Charakteristika spoločnosti:
Sme dynamický tím ľudí zaoberajúci sa kontrolingom a plánovaním v ekonomickom sektore v rámci Slovenska, ale aj okolitých krajín. Sústredíme sa najmä na kontrolu existujúcich zmlúv a ich nastavením v prospech klienta a taktiež pracujeme na neustálom rozvoji našich spolupracovníkov a budovanie ich kariéry. Hľadáme dravých ľudí, ktorí chcú v živote dosiahnuť viac, ako stať sa bežným zamestnancom bez kariéry.

Životopisy zasielajte na kariera.senica@gmail.com
Vybraní záujemcovia budú kontaktovaní a pozvaní na online pohovor.

Prihlásiť sa

Registrovať

Obnovenie hesla

Zadajte svoje používateľské meno alebo e-mailovú adresu, e-mailom dostanete odkaz na vytvorenie nového hesla.